S kolesom

Območje občine Škocjan je s svojim razgibanim površjem idealno za raziskovanje na kolesu. Ravnine, krajši in daljši vzponi, asfaltirane lokalne ceste ter še vedno ohranjene številne kolovozne in gozdne poti zadostijo vsakemu kolesarju, tistim, ki jim tudi večji vzponi ne predstavljajo napora, kot tudi tistim, ki imajo raje bolj lahkotne ture. Če želiš kolesariti po razglednih gričevnatih vinorodnih območjih ali pa vijugati vzdolž rečnih bregov, potem dobrodošel na potepanju s kolesom po naši občini.

Ponujena kolesarska pot z daljšo in krajšo različico je le ena izmed številnih možnosti in kreiranja lastnih smeri kolesarjenja. V gostišču Marinčič je možna izposoja koles.

• Kolesarska pot - krajša

Izhodišče poti je pri gasilskem domu na Bučki. Celoten potek poti si je mogoče ogledati na zemljevidu na informativni tabli. Izpred gasilskega doma se odpeljemo po regionalni cesti proti središču kraja. Pozoren opazovalec bo zagotovo opazil lepo ohranjeno dediščino ljudskega stavbarstva in stare bučenske hiše z zanimivimi portali ob cesti. Peljemo se mimo šole in spomenikov NOB. Pri slednjem zavijemo desno v hrib proti cerkvi sv. Matije, kjer so se odvijali glavni dogodki ob prvem napadu na nemško postojanko na Bučki.

Več
  • Kolesarska pot - daljša

Izhodišče kolesarske poti je gasilski dom na Bučki. Celoten potek poti si je mogoče ogledati na zemljevidu na informativni tabli. Izpred gasilskega doma se odpeljemo po lokalni cesti proti Močvirju (smerokaz). Na poti skozi zaselek Laze lahko uživamo v lepem panoramskem pogledu na Bučko in okolico. Spustimo se v dolino, peljemo mimo kapelice sv. Lucije, naprej skozi gozd, nakar pred seboj zagledamo veduto naselja Močvirje. Ko se vzpenjamo proti vasi, je na naši levi pod cesto stari Kranjčev mlin, ki ne obratuje že od druge svetovne vojne. Kljub temu je v njem še vedno ohranjene kar nekaj mlinarske opreme.

Zapisi in novice

Želim prejemati novice, napovednik dogodkov
in druge zapise zelenih valov.
Zapiši svoj email naslov
Please let us know your email address.

Pridruži se nam na socialnih omrežjih in uživaj!

Vaši vtisi

Kako ti je bilo pri nas?
Zapiši doživljaj in prilepi sliko ali dve.