Marlboro Man
Ali veste, da je bila znamka cigaret Marlboro v začetku na trgu predstavljena kot izdelek za ženske? In kako je Marlboro Man vse postavil na svoje mesto?
V 50. letih prejšnjega stoletja je tobačna industrija zaradi pritiskov strokovnjakov o škodljivosti kajenja začela promovirati cigarete s filtrom. Sprva so te, »bolj varne« cigarete, veljale za ženski produkt in se med moškimi kadilci niso prijele. A oglaševalec Leo Burnett je leta 1954 z učinkovito oglaševalsko kampanjo preobrnil miselnost ljudi in s postavnim in možatim kavbojem, ki je postal sinonim za znamko Marlboro, povzdignil dobičke družbe Philip Morris v višave.
A še tako učinkovita oglaševalska kampanja ni mogla prikriti dejstva, da je kajenje izredno škodljivo in da je število smrti povezanih s kajenjem iz leta v leto naraščalo. Kar pet moških, ki so nastopali v liku Marlboro Man-a, je umrlo od bolezni, ki jih povezujejo s kajenjem. Dva najbolj prepoznavna Marlboro Man-a sta bila celo nekadilca. Eden od njiju, Robert Norris, ki je v vlogi lika nastopal 12 let, je delo naposled opustil, saj ni želel biti slab zgled svojim otrokom.
Dandanes se zavedamo neizpodbitnega dejstva, da kajenje povzroča zasvojenost in vas lahko v grob spravi hitreje od marsikatere druge razvade. Zato »kavboji« današnjega časa s plakatov ne pozirajo obriti in s cigareto, temveč z brado in v roza srajčki. To pa je že tema za kakšen drug blog zapis
Kukali smo na: https://en.wikipedia.org/wiki/Marlboro_Man